خانه >>> کسب و کار >>> کاره پاره وقت برای سربازان درتهران

کاره پاره وقت برای سربازان درتهران

کاره پاره وقت برای سربازان درتهران

کمترین سربازان برای کسب درآمد در دوران سربازی نیاز به شغلی پاره وقت دارند، تصمیم گرفتیم پیشنهاداتی در خصوص استخدام و اشتغال نیمه وقت سربازان ارائه کنیم.

استخدام در شغل نیمه وقت یا کار پاره وقت برای سربازان جهت رفع بخشی از نیازهای مالی انتخابی بسیار مناسب است. دوره سربازی با وجود تمام راه حل هایی که برای کسر خدمت و … وجود دارد، باز هم چندین ماه طول می کشد. برخی سربازان در ساعاتی که وقت آزاد دارند به دنبال کاره پاره وقت برای سربازان میگردند تا در حین سربازی درآمد هم داشته باشند. اما چه شغل های برای سرباز مناسب هست

شغل های  نیمه وقت و یا غیرحضوری برای سربازان وظیفه

۱” تایپ   ۲”ترجمه   ۳” کارهای گرافیک وطراحی    ۴”برنامه نویسی    ۵” حسابداری    ۶”بازاریابی      ۷”فروشندگی     ۸” مقاله نویسی و    ۹:پخش تراکت و کارت ویزیت

۱۰:سرباز معلم

شما سربازان می توانید برای استخدام در شرکت تهران تراکت به صورت نیمه وقت به لنیک زیر کلیک فرمائید.

استخدام پخش تراکت برای سربازان وظیفه

 

 تماس با ما

خوبیهای اتمام خدمت سربازی

۱”بازخرید سنوات خدمت سربازی

۲”حق مرخصیی استفاده نشد

۳”مزایای بیمه درمانی

۴”حقوق بازنشستگی

۵”حق تقدم سهم های شرکت

 

شغل های  نیمه وقت

 

 

کادری شدن در حین انجام وظیفه خدمت سربازی

سربازان وظیفه در حال انجام خدمت مقدس سربازی می‌توانند درخواست ورود به نیروهای مسلح داشته باشند و با این کار باید تعهد چهارساله خدمت در نیروهای مسلح بدهند و با این تعهد مدتی نیز از مدت انجام خدمت سربازی کم  خواهد شد.افراد کادری با درجه سرجوخگی امکان ترفیع درجه خواهند داشت. در صورتی که بخواهند زودتر از چهار سال کار برای نیروهای مسلح را خاتمه دهند بر اساس قوانین می‌بایست مدت باقی مانده از سربازی را بگذرانند.استخدام حین خدمت شرایط سربازی را تغییر خواهد داد. نیازی به داشتن اخذ مدرک بالای تحصیلی نیست زیرا با گذراندن دوره ابتدایی می‌توانید به نیروهای مسلح بپیوندید و می‌بایست بر اساس قوانین مدت زمان تعیین شده را پشت سر گذرانید و تعهد به کار را در نظر داشته باشید. امکان ترفیع درجه وجود دارد و حقوق سربازان بر اساس درجه افراد تعیین خواهد شد.

افرادی به عنوان سرباز وظیفه برای استخدام در نیروهای مسلح اقدام می‌‎کنند و در حالی که که پیشتر زمانی را خدمت کرده باشند این مدت نیز در نظر گرفته می‌شود و از نظر ترفیعات نیز مانند افراد کادر ثابت خواهند بود.

در صورتی که پس از پایان خدمت به مدت دست کم ۳ سال در درجه سرجوخگی باقی بمانند، به درجه گروهبان سوم و ترفیعات بعدی می‌رسند.
نکته مهم در مورد حقوق و مزایای افرادی است که به صورت سرباز، استخدام نیروهای مسلح در می‌آیند. این افراد حقوق و مزایای درجه‌داران مشابهی را خواهند داشت که در کادر ثابت نیروهای مسلح به کار گرفته شده باشند.

کلام پایانی:

سربازان وظیفه ای که در حال انجام خدمت مقدس سربازی می باشند میتوانند در بزرگرترین و معتبر ترین شرکت پخش تراکت “تهران تراکت” به صورت نیمه وقت و تامام وقت در این شرکت مشغول به کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132