خانه >>> پخش تراکت تهران >>> نحوه و انواع پخش تراکت

نحوه و انواع پخش تراکت

نحوه و انواع پخش تراکت

فرایند و عوامل تاثیر پخش تراکت و انواع اوراق کاغذی

علاوه بر نکاتی که باید به هنگام نحوه و انواع پخش تراکت و کارت ویزیت در نظر گرفته شود، پخش تراکت هم بایستی به درستی و با برنامه ریزی انجام گیرد.

برای  این که  تراکت های شما نتیجه بخش باشند، پخش تراکت از عوامل مهم و موثر تاثیر می پذیرند که باید تراکت را به شکل با نظم و هر ماه پخش کنید  و از چاپ و پخش تراکت بعد از یک دوره ناامید نشوید. حتی پس از رسیدن به نتیجه ی مورد نظر، این کار را متوقف نکنید و بدانید که هم واره افراد جدیدی وجود دارند که بتوان به آن تراکت داد . چرا که  بعد از گذشت زمان به سادگی مردم شما را فراموش خواهند کرد. بعد از هر بار چاپ و پخش تراکت، فیدبک ها را بررسی و مشکل ها احتمالی را رفع کنید و تراکت ها را از بهتر از سری قبل بهبود دهید .

در انتخاب فردی که قرار است تراکت ها را پخش نماید دقت ویژه ای داشته باشید تا پخش به صورت و درست انجام گردد . شخصی که تراکت را پخش می کند نقش بسیار مهمی در اثر پخش بودن تبلیغ های شما خواهد داشت پس این مرحله را به هیچ وجه دست کم نگیرید .

جامعه ی هدف خود را بشناسید

به هر اندازه که شناخت جامع تری از بازار هدفتان داشته باشید مراحل کار شما راحت تر خواهد شد. شناخت مخاطب به شما کمک خواهد کرد تا بدانید که از چه ترکیب رنگی ، تصاویر و متنی استفاده کنید و در چه جاهایی تراکت ها را پخش کنید تا جوابدهی بهتری داشته باشید. بعد از آن، با دقت و توجه کافی بازار هدف و مخاطب را شناسایی نمایید . در صورتی که شخصی به این جامعه هدف توجه نداشته باشد به طور قطع اعلام می کنیم که اشتباه بزرگی انجام داده و خسارت های مالی زیادی را بایستی متحمل شود. به عنوان مثال مجموعه ای که کار برگزاری کلاس های کنکور را انجام می دهد می تواند تراکت خود را در نزدیکی مدارس برای مخاطبینی که به این گونه کلاس ها احتیاج دارند پخش کند .

مکان مناسب برای پخش تراکت :

بهترین مکان ممکن را جهت پخش تراکت انتخاب نمایید . تراکت ها را در اطراف محل کسب و کار خود پخش کنید تا همه ی افراد منطقه با کسب و کار شما آشنا گردند.  این راهکار به عنوان مثال برای رستوران ها خیلی مفید می باشد .

تراکت پخش کن در میرداماد تهران پخش تراکت در داودیه تهران

۳ نوع از پخش تراکت:

۱- پخش تراکت درب منازل

در این تکنیک از پخش تراکت، شما باید از شرکت هایی که کار پخش تراکت را انجام می دهند بخواهید که تراکت هایتان را به درب منازل ارسال کند. در این شیوه تبلیغات شما مستقیماً به درب منازل افراد ارسال می شود

از مزیت ها و سودمندی های پخش تراکت درب منازل این است که تراکت های شما به خوبی می تواند به دست مخاطبان هدف شما برسد. به ویژه اگر کسب و کار شما در حوزه ی خوراک است این روش از پخش تراکت خیلی پر کاربرد و پر بازده می باشد.

۲- پخش تراکت، چسباندن بر روی دیوار

در این شکل از پخش تراکت شیوه ی کار به نحوی است که تراکت های شما توسط چسب کاغذی بر روی دیوار نصب می شود. نصب این نوع از تراکت ها به گونه ای است که چنان چه مشتری جذب تراکت شد قادر باشد به راحتی آن را از روی دیوار جدا کرده و با خود ببرد.

از مزیت های این نوع از پخش تراکت این است که تراکت ها هنگامی که بر روی دیوار چسبانده بشوند به صورت مستقیم در معرض دید مخاطبان هدف شما قرار خواهند گرفت که این کار موجب می شود این نوع از پخش تراکت خیلی کاربردی و پر بازده باشد و شما را به نتیجه ی دلخواهتان که افزایش روز افزون مشتری است برساند.

مسئله ای که درباره ی پخش تراکت به روش چسباندن وجود دارد قیمت چسب است که این مسئله باعث میشود به میزان خیلی کمی هزینه ی پخش تراکت بیشتر شود.

۳- پخش تراکت ثابت

در این نوع از پخش تراکت که به پخش تراکت ثابت مشهور است تراکت های شما در مکانی که شما مشخص خواهید کرد به دست مخاطبان هدف شما خواهد رسید .

این شکل از پخش تراکت نسبت به دیگر روش ها، خیلی محبوبیت و مقبولیت دارد چرا که کار پخش تراکت شما غالباً  به انتخاب کارفرما در جا های شلوغ مثل کنار ورودی های مترو انجام می شود که این نکته موجب می شود خیلی از مخاطبان شما با برند و کسب و کار شما به واسطه ی پخش تراکت آشنا گردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132

خروج از نسخه موبایل