خانه >>> پخش تراکت تهران >>> یافتن کار در شهر تهران

یافتن کار در شهر تهران

جذب نیرو برای کار پاره وقت ونیمه وقت توسط مجموعه تهران تراکت

شرایط خود را برای ما ارسال کنید ویا باشماره ی مسئول استخدام تماس حاصل بفرمائید

تماس با ما

گروه های مورد نظر :

دیپلم،دانشجو های دوره های کارشناسی کارشناسی ارشد دکترا

کار پاره‌ وقت (نیمه‌ وقت):

کار پاره‌ وقت (نیمه‌ وقت) کاری است که ساعات انجام آن از کار تمام وقت کمتر بوده و به تبع آن،‌ حقوق و خوبی های این نوع شغل ها نیز مناسب  با زمان کاری است که انجام می‌گیرد.

حقوق و مزیت های کارگرانی که به صورت نیمه‌ وقت و یا کمتر از ساعات قانونی تعیین شده به کار اشتغال دارند به نسبت ساعات کار انجام یافته محاسبه و پرداخت می‌شود

 

توصیه های کاربردی برای یافتن کار در شهر تهران

۱شبکه سازی

برای بیشترین موقعیت‌ های شغلی هرگز آگهی‌ ای داده نمی‌شود. به این دسته  فرصت‌ها «بازار شغلی نهان» (hidden job market) می‌گویند. برای به دست آوردن این کارها مردم باید راهی برای نزدیک شدن به آن فرصت پیدا کنند. شبکه ‌سازی برای یافتن فرصت ‌های شغلی اهمیت بیشتری دارد. حتی اگر کسانی که می‌ شناسید مستقیما درمورد استخدام خبری نداشته باشند این احتمال وجود دارد که روی افراد دیگری شناخت داشته باشید که در این زمینه با خبر اند.

  • ارتباط با هم دانشگاهی ها

بیشتر ما معمولا آدم‌ های مثل خودمان را دوست داریم. کسانی که رفت آمدی که با این افراد داریم و ارزش‌ها و سرگرمی ‌های‌ مان شبیه دارند. یا اینکه با این افراد به یک مدرسه یا دانشگاه رفته باشیم. با همکلاسی ‌هایی که در منطقه‌ ی زندگی شما هستند در تماس باشید و هر هفته با سه نفر جدید آشنا شوید.

  • شرکت در  کلیه مراسم

شبکه ‌سازی را می‌ توان به صورت حضوری و غیرحظوری انجام داد. شما می‌توانید به انجمن‌های حرفه‌ای مربوط به آن مطلع شوید. در مراسم های فارغ‌ التحصیلان دانشگاه شرکت کنید. با متخصصانی که در حوزه‌ی شما کار می‌کنند ارتباط برقرار کنید. این مورد شامل مراسمی می‌شود که سازمان‌ها تحت عناوین مختلف برگزار می‌کنند. در هر یک از این اجتماعات حداقل با یک آدم جدید که نمی‌شناخته‌اید صحبت کنید. اگر می‌توانید به فهرست شرکت‌کنندگان دسترسی داشته باشید حداقل یک نفر را که می‌خواهید با او صحبت کنید از قبل مشخص کنید و قراری تنظیم کنید که او را ببینید.

۲. پیشنهاد ها

پیشنهاد های نیز از سوی شبکه ‌ی آشنایان شما به دست می ‌آیند. با این راه کار ها بدون اینکه در جستجوی شغلی حظور داشته باشید از شما دعوت به عمل می آید برای یک شغل پیشنهاد بدهید. برخی شرکت ‌ها برای کارکنانی که نامزدهای موفقی به آنها معرفی کند تشویقی در نظر می‌گیرند، موقعیتی که برای همه بُرد محسوب می‌شود. شما شغلی پیدا می‌کنید و معرف شما نیز بابت این کار پاداشی دریافت می‌کند.

۳. روزنامه‌ها و وبسایت‌های کاریابی برای یافتن کار در شهر تهران

روزنامه‌ های که پیشنهاد کار میدهند به طور سنتی فرصت ‌های موجود را مطلع می‌کنند. با اینکه این روزنامه‌ها هنوز هم وجود دارند بسیاری از آنها به شکل مجازی درآمده‌اند. شما می‌توانید از سایت‌هایی که به صورت آنلاین آگهی‌های کار را منتشر می‌کنند استفاده کنید.

۴. وبسایت شرکت‌ها

اگر موقعیت‌ های شغلی سایت را در نظر بگیرید به احتمال فراوان آنچه که انتظارش را بکشید را به دست می آورید. فهرستی از کارفرمایانی که به کار با آنها تمایل دارید تهیه کنید و به وبسایت آنها به طور دائم سر بزنید. اگر شرکت خاصی را مد نظر دارید ممکن است مدتی طول بکشد تا دقیقا پستی که با شرایط رزومه‌ی شما هماهنگ باشد پیدا کنید. اما اگر به اندازه‌ی کافی می‌توانید وقت بگذارید این روشی بهینه برای یافتن کار رؤیایی‌تان است.

۵. تماس مستقیم

اگر کارهای که پیگیر آن  هستید را در فهرست استخدامی شرکت محبوب‌تان پیدا نمی‌کنید می‌توانید مستقیما با آنها تماس بگیرید. می‌توانید از تلفن یا ایمیلی که در بخش «ارتباط با ما»ی سایت پیدا می‌کنید استفاده کنید و با افراد داخل سازمان تماس بگیرید. می‌توانید از آنها درباره‌ی فرصت‌های شغلی سازمان در آینده یا مهارت‌هایی که به دنبالش هستند سؤال کنید. فراموش نکنید که رزومه‌ی خودتان را به هر ایمیلی که می‌فرستید پیوست کنید. به یاد داشته باشید که از این نوع برقراری ارتباط ممکن است همیشه به خوبی استقبال نشود. اما همیشه این شانس وجود دارد که درباره‌ی فرصت‌های شغلی که در راهند اطلاعاتی کسب کنید.

۶. آژانس‌های کاریابی

اگر پیگیر کمک های عالی برای کار پیدا کردن هستید، آژانس ‌های کاریابی به طور قطعی می‌توانند به شما کمک کنند. اگرچه این روش هزینه‌ بر است سازمان ‌هایی وجود دارند که از طریق آژانس‌ های کاریابی استخدام خود را انجام می‌دهند زیرا فرایند یافتن و مصاحبه با داوطلبین را ساده می‌کند. همچنین به یاد داشته باشید که ممکن است دانشگاه شما واحدی برای راهنمایی در زمینه‌ی نوشتن رزومه و کاریابی داشته باشد.

۷. کار به عنوان جایگزین  موقت یا کار آموز برای یافتن کار در شهر تهران

گاهی کارِ  موقت در یک پست می‌تواند به کار دائم شما تبدیل شود. اگر بیکار هستید، پیدا کردن کاری موقت در یک شرکت عالی می‌تواند راهی بسیار خوب برای ورود شما به آنجا باشد. علاوه بر این روابط کاری که می‌توانید پیدا کنید برای آینده‌ی شما مفید است. بسیاری از آژانس‌های کاریابی می‌توانند به شما در یافتن یک کار موقتی، معمولی یا قراردادی کمک کنند. کارآموزی انتخاب خوبی برای دانشجویانی است که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند. انجام کارهای داوطلبانه راه بسیار خوب دیگری برای برقراری ارتباط با صنایع ارزشمند است.

۸. فنون متمایز و خلاقانه برای یافتن کار در شهر تهران

در بازار رقابتیِ پیدا کردن کار، برخی از کارجویان به سمت روش‌های خلاقانه‌تری پیش رفته‌اند تا توجه دیگران را به خود جلب کنند. بیلبوردها، فرستادن ایمیل با تعداد بالا به همراه کپی رزومه‌ی کاری و حتی درج آگهیِ «آماده به کار» در نیازمندی‌های مختلف، تنها برخی از روش‌هایی هستن که افراد برای دیده شدن توسط کارفرمایان به کار گرفته‌اند. گرچه این روش‌ها ممکن است کارساز باشند، باید محتاط باشید. ممکن است بتوانید توجه مسئولین استخدام را جلب کنید همچنان که ممکن است پیامی نامناسب به آنها منتقل کنید. اگر می‌خواهید به سراغ ایده پردازی و تکنیک‌های خلاقانه بروید، اطمینان پیدا کنید روش شما در تناسب با شرکتی است که قصد دارید در آن استخدام شوید.

 

یافتن کار در شهر تهران

 

کار در شهر تهران با حقوق و جای خواب عالی

پیدا کردن مشغله مناسب یکی از بدترین دغدغه های شماست و تمام تلاش های خودتان را می کنید که یک کار مناسب با حقوق بالا داشته باشید. این نکته را باید به یاد داشته باشید که شهر های بزرگ مناطقی هستند که مراکز تجارت و خدمات در آن ها قرار دارند و با توجه به موقعیت منحصر به فرد خودشان نیاز به نیروی کار زیادی دارند.

در خصوص پیدا کردن کار مناسب و با حقوق بالا در تهران

۱٫ یکی از بهترین راهکار های کسب درآمد بالا در تهران شغل مشاوره املاک است. این شغل پرستیژ اجتماعی بالا و شرایط کاری مطلوبی دارد. ممکن است شما نگران باشید که هیچ چیزی از این کار نمی دانید و یا سرمایه اقتصادی لازم را برای شروع این کار نداشته باشید

۲٫ امکان دارد شما از تحصیلات دانشگاهی عالی برخوردار باشید و با توجه به تحصیلاتتان در یک زمینه خاصی تخصص داشته باشید. در این میان، جالب است بدانید که مشاغلی مثل دندانپزشکی، وکالت، داروسازی، جراح پلاستیک و مشاغل خدماتی مثل هتلداری و رستورانداری جزو مشاغل پردرآمد در پایتخت به شمار می‌روند

۳٫ در صورتیکه که شما دانش آموخته رشته حقوق باشید، این امکان برای شما فراهم است که از یک شغل پردرآمد برخوردار باشید. وکالت شغل مطلوب شماست. این شغل با توجه به پیچده تر شدن مسائل اجتماعی و حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است.

۴٫ افراد برای اقامت در شهر‌های مختلف و داشتن مکانی امن برای خواب و استراحت همواره نیازمند وجود هتل‌ها هستند. هتل‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که بنا به کیفیت ارائه خدمات می‌توانند هزینه‌های مختلفی را دریافت کنند.

۵٫ با توجه به پیشرفت صنعت مد، روش‌های جدیدی از آرایش بازار ارائه می‌گردد و افراد به دلایل مختلفی مثل کسب درآمد بیشتر، ارتقای جذابیت فردی و …برای داشتن ظاهر زیبا و جذاب هزینه می‌کنند .

در همین راستا انواع جراحی پلاستیک نیز پدید آمده است که افراد در این رابطه همواره به جراحان پلاستیک مراجعه می‌کنند. حجم زیاد تقاضا برای انجام عمل‌های جراحی مختلف همچون عمل کوچک کردن بینی و گونه گذاری و … سبب شده است تا این شغل به یکی از پردرآمدترین مشاغل پایتخت تبدیل گردد.

۶٫ پخش تراکت به دو صورت نیمه وقت و پاره وقت در شرکت تهران تراکت:

پخش تراکت و پخش کارت ویزیت یکی از پر در آمد ترین کار های است که به صوررت نیمه وقت و تمام انجام میشود.

پخش تراکت و کارت ویزیت های تبلیغاتی به ۵ روش زیر انجام میگیرد:

۱ . چسباندن تراکت وکارت ویزیت  ۲. گذاشتن تراکت وکارت ویزیت داخل نایلون

۳. چسباندن تراکت و کارت ویزیت کنار آیفون   ۴. چسباندن تراکت و کارت ویزیت روی زمین

۵. پخش تراکت و کارت ویزیت لای برف پاک کن ماشین

چندنکته مهم در توزیع تراکت

انتخاب مخاطب هدف کسب و کار
توزیع هدفمند تراکت
انتخاب منطقه کوچکتر و تکرار بیشتر توزیع تراکت
توزیع کننده تراکت
عدم ناامیدی و تکرار توزیع تراکت
بررسی نتایج و ایجاد تغییرات

شما می توانید برای استخدام در شرکت تهران تراکت به صورت نیمه وقت و نمام  وقت به لنیک زیر کلیک فرمائید.

استخدام پخش تراکت  تماس با شرکت تهران تراکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132

خروج از نسخه موبایل