خانه >>> پخش تراکت تهران >>> بهترین زمان پخش تراکت و روش های موثر تبلیغات تراکت

بهترین زمان پخش تراکت و روش های موثر تبلیغات تراکت

روش و بهترین زمان پخش تراکت وانواع تبلیغات کاغذی

تراکت ها نوعی ازکاغذهای تبلیغاتی هستندکه هدف از چاپ آنها پخش منبسط بین مردم است.

تراکت ها اولین و کم هزینه ترین روش تبلیغاتی هستند که برای رویدادهای خاص مثل افتتاحیه، سمینار، حراج ،فروش محصولات و….می باشد با این کار باعث می شود بر روی مشتری اثربسیاری داشته باشد.هرتراکت شامل یه تعدادی ازجملات و تصاویر می باشد.

بهترین زمان پخش تراکت

دراین مقاله شما رو با سبک های مختلف پخش و زمان تراکت ، اهمیت طراحی و چاپ تراکت آشنا می کنیم.

اولین قدم تمرکز یافتن بر روی هدف مان یعنی برای کدوم قشر ازمردم میخواهیم پخش تراکت صورت گیرد بعدازآن به طراحی تراکت می پردازیم. تراکت یکی از روش های تاثیرگذار و پربازده برای کسب و کار همه صنف ها می باشد. بهترین زمان پخش تراکت ها با روش های مختلف زیر می باشد:

پخش تراکت در مجامع شلوغ نمایشگاهها و…که مردم در آنجا درحال رفت و آمد هستند و این تراکت توسط چندین نفر پخش شود.

نصب کردن تراکت ها در صبح ، زیرا باعث می شود از صبح تا شب این تراکت های نصب شده در معرض دید مردم باشد.

متد های پخش تراکت و اوراق کاغذی :

پخش کردن ازطریق خودرو به خودرودیگر

پخش تراکت درشرکت هاوامکان تجاری

چسباندن تراکت  هاتوسط چسب یا اسپری

قراردادن تراکت ها زیربرف پاک کن ها

چسباندن تراکت ها روی زمین

چسباندن تراکت ها کنار آیفون منازل

گذاشتن تراکت ها لایه نایلون ها وپخش به مغازه داران

باید این نکته را در نظر داشته باشیم جهت استفاده ازاین روش ها به نوع کسب‌ و‌کار ومخاطبین  آن نکات مهم بستگی دارد.

مراحل انجام پخش تراکت ها

برای پخش تراکت باید شخص حرفه ای ودرستی برای انجام این کارانتخاب کنیم که نقش بسیار مهمی درپخش کردن تبلیغاتمان دارد.

پخش تراکت باید با برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد.برای نتیجه بخش این کار،پخش تراکت از عوامل مهم و موثر به شمار می آید.

تراکت ها رابه صورت منظم هر ماه پخش کنیم .حتی بعد از به نتیجه رسیدن ، این کاررا متوقف نکنید،زیرا با گذشت زمان به راحتی مردم شما را فراموش می کنند.

نکته های مهم  در طراحی و چاپ تراکت ها

اگر دوست دارید تراکت های تبلیغاتی شما اثرگذاری مناسبتری داشته باشد به چند نکته باید توجه داشته باشیم:

جلب توجه مخاطبین- تمرکزکردن برروی مشتری- مهم بودن فراخوان وعنوان اصلی- تخفیف درتراکت

توجه رنگ درمتن وفونت وتصاویر- کاربرد صفحه خالی پشت تراکت

به جزمواردی که بالا به آنهااشاره شده است این موارد هم باید درنظربگیریم:

نوع کاغذ در تبلیغات چاپی

بسیاری افراد بدون توجه به نوع کاغذ چاپی از کاغذهای رنگی بدون کیفیت استفاده می کنند، در اغلب مواقع طرح به زیبای نمایش نمی دهد وپیام هارا به درستی به افراد انتقال نمی دهد.

 بهترین زمان پخش تراکت

زمان پخش تراکتتا پیش از این مطلب برای شما بسیار درباره اهمیت پخش تراکت و همچنین طراحی تراکت صحبت کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که بهترین زمان برای پخش تراکت چه زمانی است؟ به عبارت دیگر شما برای موفقیت در کسب و کارتان چه موقع باید اقدام به پخش تراکت کنید.پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.در اولین گام برای شما خواهیم گفت که میتوانید پیش از شروع به طراحی تراکت و همچنین پخش تراکت بر روی هدف خود متمکز شوید.اینکه هدف شما در پخش تراکت کدام قشر از مردم هستند.ما در این مطلب برای شما به بررسی مهمترین این اطلاعات خواهیم پرداخت.همچنین به یاد داشته باشید که گروه تبلیغاتی بزرگی به عنوان یکی از فعال ترین گروه های تبلیغاتی در ایران با ارئه خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود که میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین این خدمات آشنا شوید:طراحی تراکت چاپ تراکتبهترین زمان پخش تراکتزمان مناسب پخش تراکتاین موضوع ثابت شده است که پخش تراکت از جمله موثر ترین و ارزان ترین روش های تبلیغات برای تمام صنوف می باشد از این رو کار پخش تراکت بسیار مورد توجه کسب و کار ها قرار دارد و از آن به عنوان روشی با بازده سریع برای بازاریابی استفاده می کنند. در این مقاله سعی کرده ایم که بهترین زمان پخش تراکت با توجه به نوع کسب و کار شما را به شما پیشنهاد دهیم.روش های مختلفی جهت پخش تراکت وجود دارد ولی با توجه به اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی می باشند باید بهترین روش را برای پخش تراکت انتخاب کنید تا بتوانید بهترین بازخورد را از پخش تراکت به دست آورید. برای مثال اگر شما با قشر خاصی از مردم سرو کار دارید و مشتری شما محدود به افراد خاصی هستند بهترین گزینه برای پخش تراکت، پخش به صورت ثابت و دست به دست به همین افراد می باشد.چه زمانی تراکت پخش کنیم؟ولی اگر قصد دارید پخش تراکت شما به دست همه افراد برسد به ناچار باید پخش تراکت به گونه ای باشد که در معرض دید همه قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید مخاطب هدف خاصی برای پخش تراکت نخواهید داشت و پخش تراکت شما باید به گونه ای باشد که به دست همه افراد برسد. لذا می توان از تمامی روش های بازاریابی استفاده کرد ولی بهترین روش پخش تراکت برای کسب و کارهایی مانند رستوارن ها و کافی شاپ ها،پخش تراکت درب منازل است که در اطراف رستوران قرار گرفته اند.بهترین زمان پخش تراکتبهترین زمان پخش تراکت چه زمانی است ؟بهترین زمان پخش تراکت به صورت دست به دست در اوج شلوغی رفت و آمد ها می باشد که معمولا ظهر تا شب مد نظر قرار می گیرد. این زمان پر ترافیک ترین زمان است که شما با پخش تراکت بین مردم آنها را با خدمات خود آشنا کنید.در حالت پخش تراکت به صورت نصب بر روی دیوار بهترین زمان صبح می باشد. زیرا از صبح تا شب می تواند در معرض دید افراد مختلف قرار گیرد. در مورد پخش تراکت به صورت درب منازل زمان خاصی ملاک قرار نمیگرد و هر زمان که پخش تراکت صورت گیرد می تواند مسمر ثمر واقع شود. زیرا در هر صورت اهالی منزل با تراکت های شما روبرو خواهند شد و زمان خاصی مد نظر نیست.گروه تبلیغاتی بزرگی این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.شما میتوانید در ادامه با برخی از این خدمات آشنا شوید:پخش تراکتاجرای سمپلینگ و پروموشناجرای سمپلینگ چیست ؟برای انجام این عملیات به شیوه صحیح در وهله ی اول به یک نیروی سمپلر حرفه ای و ماهر نیازمند هستید تا به شکل قابل قبولی با مشتریان و مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. فراموش نکنید که فن بیان خوب و لحن مناسب و دلنشین باعث می شود تاثیر به سزایی بر تصمیم گیری مشتریان شما داشته باشد. نکته ی دیگر در اجرای سمپلینگ چیست ؟ نکته ای که باید در اجرای سمپلینگ رعایت شود این است یک نمونه ی کوچک مرغوب و باکیفیت را از محصول خود ارائه داده تا حین معرفی تاثیر مثبتی بر انتخاب مشتریان و مخاطبان شما داشته باشد.اجرای سمپلینگ چیست ؟ یکی از متدهای قدرتمند تبلیغاتی که در سال های اخیر تاثیرگذاری بسیار قوی داشته است. اجرای سمپلینگ در دنیای امروز در دو فاز کوتاه مدت و بلند مدت انجام می شود. این عملکرد باعث می شود که در کنار استفاده از محصول و آشنایی با آن باعث ایجاد یک ارتباط دو سویه شده و در ذهن مصرف کننده تاثیر به سزایی می گذارد.یکی از شیوه های تبلیغات بسیار موثر استفاده از سمپل محصولات است. در حال حاضر این شیوه یکی از تاثیرگذار ترین روش های تبلیغ است. فرق نمی کند محصولات شما چه باشد خوراکی یا آرایشی این شیوه را در ابعاد وسیع نیز به کار می برند.

اثرگذاری رنگ در پخش تراکت

اگر دوست ندارید از تراکت های رنگی استفاده کنید و درنظردارید فقط از تراکت های تک رنگ بهره ببرید، ممکن است نتوانید به خوبی پیام خود را بیان کنید تا بیننده بتواند پیام تان را به خوبی دریافت کند.

برای چاپ تبلیغات می توانید از رنگ های قرمز ومشکی استفاده کنیدتاپیامتان را بهتر منتقل کنید.

کاربرد تیتر در پخش تراکت

درتبلیغات چاپی همیشه با یک تیتر شروع می شودکه تمام خوانندگان بر اساس تیترهر تراکت تصمیم به خواندن آن می گیرند و اگر تیترما تنها یک نام تجاری باشد به احتمال زیاد تراکت خوانده نمی شود، پس دراین قسمت نیاز به کمی خلاقیت داریم که یک تیتر مناسب برای آن انتخاب کنیم که باعث جلب توجه خوانندگان شود.

User Rating: Be the first one !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

قبل از تماس تعرفه ها را مشاهده کنید