خانه >>> پخش تراکت تهران >>> پخش تراکت انتخابات در تهران

پخش تراکت انتخابات در تهران

پخش تراکت انتخابات در تهران این روزها روزهای نزدیک به انتخابات است آیا به دنبال راه های جدیدی برای تبلیغات انتخاباتی (کمپین انتخاباتی) یا نامزد خود هستید؟ اگرجواب شما بله، پس بهترین روش را انتخاب کرده اید.

بهتر است که بدانید فرقی نمی کند که نامزد شما دفعه اولیست که شرکت می کند یا سابقه انتخابات دارد، کمپین انتخاباتی شما  باید یک استراتژی بازاریابی ارائه دهد که به شما در هدایت افکار عمومی بیشتر کمک کند. ما بهترین ایده های ارتقاء انتخاباتی را که باید در استراتژی بازاریابی خود برای به دست آوردن آراء مورد نیاز بگنجانید، بیان می کنیم .

پخش تراکت انتخابات در تهران

نامزد انتخاباتی خود را برند کنید

اولین گام برندینگ تصویری نامزد انتخاباتی خط مقدم شما می باشد تا اولین برداشت از کاندیدا عالی باشد. این تصویر باید اعتماد را جلب کند و همچین خوشایند چشم باشد یک برند که جذاب باشد و به یاد ماندنی و با مفهوم . پس بهترین راه کار این است که  یک شرکت حرفه ای استخدام کنید تا بتوانید که بهترین عکس و تصویر را از کاندیدا برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد نماید.

مهمترن و تاثیر گذار ترین عامل بعدی شعار تبلیغاتی می باشد. شعار تبلیغاتی نماینده باید مکمل شخصیت نماینده و تصویر نماینده باشد.باید این شعار بر پایه مخاطبان و رای دهندگان ساخته شود تا اثر بخش باشد.

تماس با ما

 

برای داشتن یک تصویر کارآمد، باید  چند موضوع را رعایت کنید:

۱-تصویر باید منعکس کننده احساسات و افکار کاندیدا باشد تا هنگام مشاهده پاسخ احساسی را برانگیزد.

۲- تصویر باید به یاد ماندنی باشد (مدت طولانی در ذهن بماند)

۳-تصویر باید در رسانه های مختلف بررسی شود که مطمئین شوید درست اجرا می شود و خوب نشان داده می شود چون اهمیت خیلی زیادی دارد . (از دور نزدیک، زوایای مختلف، در تلویزیون، روی دیوار، فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، وبسایت…)

نکته مهم برندینگ فردی به کاندیدای شما کمک می کند تا به رای دهندگان پرمشغله که فقط دو دقیقه وقت بررسی دارند یک پیام تبلیغاتی مناسب ارائه دهد. پس این پیام باید خیلی خوب منتقل و دیده شود.

بهترین تصویر را بر روی تراکت ها چاپ کنید زیرا بهترین نوع تبلیغات تبلیغات تراکتی است . تراکت ها جلوی چشم مخاطبین هست باید تا حد امکان زیبا و جذاب طراحی و چاپ شوند.

 

پخش تراکت انتخابات در تهران

۱-وبسایت طراحی کنید

گام بعدی هر داوطلب باید یک وب سایت با طراحی مناسب و کاربر پسند داشته باشد. باید به این موضوع توجه داشته باشید این نه تنها یک بروشور دیجیتالی است که به بازاریابی نامزد شما کمک می کند بلکه در یافتن داوطلبان و جمع آوری بودجه نیز کمک می‌کند. وبسایت یک راه خوب برای افزایش حضور آنلاین نامزد شما است. به یاد داشته باشید که وب سایت را به نفع انواع رای دهندگان بهینه کنید.

برای راه اندازی وب سایت تبلیغات انتخاباتی خود می توانید از WordPress استفاده کنید. WordPress دارای موضوعات سیاسی مختلفی است که شما می توانید انتخاب کنید کدام یک برای کمپین شما مناسب است. از Google Analytics برای یافتن کلمات کلیدی SEO استفاده کنید که رای دهندگان به صورت آنلاین جستجو می کنند تا اطلاعات مربوط به کمپین شما را پیدا کنند. پس از راه اندازی وب سایت، چند عنصر باید در وب سایت کمپین شما وجود داشته باشد که عبارتند

۱-      اولین صفحه اصلی شامل عکس، فیلم، فرم ثبت نام، فرم های اهدا، پیوندهای مربوط به رسانه های اجتماعی و غیره

۲-      دومین نکته که باید در وبسایت مورد توجه باشد مسائلی که به آنها اهمیت می دهید

۳-      باید در وبسایت اطلاعیه رویدادهای آینده، پاسخ به حملات مخالفان، انتشار مطبوعات و غیره

۴-      و باید لحن مثبت داشته باشید

تذکر: وب سایت شما باید با برند نامزد شما مطابقت داشته باشد و باید در تلفن های هوشمند هم بخوبی دیده شود و این هماهنگی برند در تراکت و کارت ویزیک یکسان باشد. این هماهنگی باعث جذاب شدن و به یاد ماندنی میشود و همین موضوع باعث افزایش رای دهی می شود.

 

۲-تبلیغات با مبایل

موضوع قابل توجه این است که انتخابات امروزه موبایل محور می باشد و فرصت های بی شماری را برای ترغیب رای دهندگان، جذب داوطلبان و جمع آوری کمک های مالی برای مبارزات انتخاباتی شما فراهم می کند. بنابراین، باید یک استراتژی بسیار خوب برای کمپین تبلیغات انتخاباتی در موبایل داشته باشید.

از آنجا که مردم وقت زیادی را در تلفن های همراه خود می گذرانند، ارسال پیامک یکی از  بهترین راه کارهای تبلیغاتی  برای دستیابی و بسیج رای دهندگان است. همچنین، این روش ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ارتقاء انتخابات است.

تماس با ما

 

۳- تبلیغات پیامکی

پخش پیامک می تواند برای تبلیغات انتخاباتی شما بسیار مفید باشد زیرا این یک وسیله ارتباط مستقیم است. می توانید برای اقدامات عمومی یک فرمت ثابت استفاده کنید و از ابزار گفتگوی نفر به نفر برای سایر مواقع استفاده کنید.

پیام کوتاه  در شرایطی می تواند به شما کمک کند که دارای این مشخصات باشند:

۱-خبرهای حضور کاندیدا در رسانه ها را بگویید.

۲-رای دهندگان را از گام های تبلیغاتی خود آگاه سازید

۳-رای دهندگان را برای کمک به کمپین شما متقاعد کنید

۴-همواره از حامیان و رای دهندگان و هواداران خود تشکر کنید.

تذکر:  پیام به تنهای یک روش تبلیغاتی خوب نیست باید در کنار روشهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. در پیام ها ادرس وبسایت خود را بیاورید تا مردم بتوانند از این طریق با وبسایت شما ارطبات برقرار کنند.

پخش تراکت انتخابات در تهران

۴-پخش پیام های صوتی

یک روش تبلیغاتی خوب دیگر پخش صدا راه خوبی برای دستیابی به رأی دهندگان است. این به نامزد شما راهی جایگزین برای برقراری ارتباط با رای دهندگان علاوه بر راهپیمایی عمومی می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صدا را ضبط کنید و آنرا ارسال کنید با این روش می توانید به بیشتر از ده هزار نفر در یک ساعت دسترسی داشته باشی ولی باید این را در نظر داشته باشید که ضبط صدا باید به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا باشد.

بهتر است  پیام را شخصی سازی کنید تا به موضوعی بپردازید که افراد را برای رای دادن به شما ترغیب می کند و می توانید مردم را ترغیب کنید که با شما تماس بگیرند یا با کارگزاری شما و نمایندگان شما ارتباط برقرار کنند.

همه مطالبی که نمی توان در تراکت بیان کرد را در پیام صوتی خود بیان کنید.

پخش صدا در شرایطی می تواند به شما کمک کند:

۱-رأی دهندگان را با صدای خودتان متقاعد کنید

۲-صدای نماینده را به اشتراک بگذارید

۳-پیام تشکر شما را دریافت کنند.

۴-اهداف خود را بیان کنید.

۵-راهکار بیان کنید

 

۵-تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

بهتر است بدانید بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد روابط صمیمانه با رای دهندگان و حامیان است. این یک کمپین محلی یا ملی باشد که نقش اساسی در تبلیغات انتخاباتی شما دارد.

امروزه رسانه های اجتماعی بسیار زیاد هستند و تبلیغات از طریق این رسانه ها نیاز به دانش دارد تجزیه و تحلیل کنید که مخاطب هدف شما کجاست و در آن شبکه فعال شوید. همچنین، الگوی و عادات مخاطبان خود را یاد بگیرید تا پست های خود را به دلخواه آنها تنظیم کنید.

جدا از ایجاد یک پروفایل عالی در حساب های رسانه های اجتماعی، محتوایی که شما ارسال می کنید باید رای دهندگان را به سمت تعامل و به اشتراک گذاری آن جلب کند و این نیازمند دانش تبلیغات است . همچنین، یک تصویر مثبت از نامزد تهیه کنید و به تبلیغات در شبکه های اجتماعی بپردازید .

برای این که تراکت زیبا باشد باید ساده باشد هر موضوعی که نمی توانید در تراکت چاپ کنید را به صورت مقاله و یا به روشهای دیگر در رسانه های اجتماعی پخش کنید.

پخش تراکت انتخابات در تهران

۶-خبرنامه ها روزنامه ها و مجلات

خبرنامه ساده ترین راه ارتباط با طرفداران شماست. همچنین مقرون به صرفه است روزنامه ها و مجلات که در آن مقتله ای در رابطه با شما چاپ شده است را در اختیار رای دهندگان قراردهید.

۷- حضور در شبکه های تلوزیونی

حضور نماینده در شبکه های تلوزیونی یکی از بزرگترین تبلیغات به حساب می آید ولی بهتر است که مردم را از طریق پخش تراکت از روز و ساعتی و شبکه ای که نماینده در آن قرار است صحبت شود به اطلاع مردم برسد چون مردم همه ساعت پای شبکه های تلوزیونی نیستن و ممکن است که این مصاحبه و حضور نماینده را از دست بدهند.

تماس با ما

 

۸- نماینده باید در جلسات حضور یابد

نماینده مجلس باید در جلسات مذهبی حضور داشته باشد مثلا حضور در نماز جماعت در مسجد مردم به نماینده مذهبی بیشتر اعتماد دارند. حضور نماینده در جلسات و میادین که مردم در آن حضور گسترده دارند

و یا حضور نماینده در جلسات باید به گونه ای باشد که بتواند به حرف مردم گوش فرا دهد و بگوید چه راه کاری برای حل مشکلات مردم دارد.

برای اطلاع رسانی مردم از حضور نماینده و سخنرانی او در جلسه بهتر است که تراکت در میان مردم پخش شود/

تا مردم بتوانند با نماینده ای که قرار است به او رای دهند ارتباط برقرار کنند.

پخش تراکت انتخابات در تهران

۹- پخش تراکت

یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی انتخابات پخش تراکت است. این روش سنتی هنوز یکی از بهترین و زود بازده ترین روشهای انتخباتی است.

مردم ساعتی که بیرون از خانه هستند با دیدن تراکت ها و شعارهای نماینده جذب میشوند.

بنابر این باید نهایت دقت در طراحی تراکت انجام گیرد. تراکت تبلیغاتی نماینده باید دارای یک تصویر از نماینده و شعا تبلیغاتی باشد.

تراکت باید زیبا و ساده باشد نباید زیاد شلوغ باشد زیرا شلوغی و درهم بودن تراکت از جذابیت تراکت می کاهد.

در تراکت نام نماینده و آدرس سایتها و راه های برقرای مردم با نماینده را بیان کنید.

سایت شما باید دارای همان برندی باشد که سایت و تبلیغات برای نماینده انتخاب کرده اید عکس و رنگ هماهنگ سایت کارت ویزیت و تراکت بیلبردها همه اینها ایجاد جذابیت هست.

تراکت ها را به روشهای مختلف پخش کنید چسباندن تراکت بر دیوارها و محل مخصوص چسباندن تراکت پست کردن تراکت به داخل منازل در این صورت بهتر است که تراکت ها به صورت زیبا در داخل پاکت نامه باشند که یک حالت رسمی و جذاب به تراکت بدهد.

تبلیغات تراکتی زمانی موفق است که یک گروه حرفه ای این کار را انجام دهند تبایغات تراکتی را جدی بگیرید.

تبلیغات تراکتی تنها روشی است که می تواند با چاپ گسترده تراکت و پخش آن در سطح شهر تبلیغات وسع انجام داد.

زمان تبلیغات انتخابات بسیار محدود است و زود بازده ترین روش پخش تراکت است پخش تراکت هم بسیار زود بازده و هم چنین بسیار ارزان است.

تماس با ما

 

پخش تراکت انتخابات در تهران

۱۰- پخش تراکت در سطح تهران

پخش تراکت انتخابات در سراسر تهران توسط شرکت تبلیغاتی تراکتی این شرکت دارای تراکت پخش کن آقا و خانم ماهر و پخش تراکت تضمینی است.

پخش تراکت نماینده مجلس درشمال تهران:

تجریش، نیاوران، چاپ قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد_مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد،پونک، سعادت آباد و شهرک غرب جنت اباد

پخش تراکت انتخاباتی در شرق تهران:

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

پخش تراکت نماینده مجلس در غرب تهران:

ستارخان، آریاشهر، ، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد

پخش تراکت نماینده مجلس جنوب شهر تهران:

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

پخش تراکت نماینده مجلس در مرکز تهران:

یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان

 

پخش تراکت انتخابات در تهران

شرکت تراکتی دارای نیروهای تراکتپخش کن خانم و آقای ماهر در امر پخش تراکت است. این شرکت دارای تجربه بالا در امر پخش تراکت می باشد پخش تراکت انتخاباتی به صورت تضمینی بدون هیچ دورریزی در سراسر تهران .

برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال تراکت پخش کن با درفت شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132