خانه >>> آموزش پخش تراکت >>> بهترین انواع تبلیغ ( محلی، کاغذی و آنلاین)

بهترین انواع تبلیغ ( محلی، کاغذی و آنلاین)

به انواع تبلیغ و معرفی محصول و خدمات ( محلی، کاغذی و آنلاین) تبلیغات گفته می شود.

شما باید دقت کنید تبلیغات خود را جذاب و جالب انجام دهید تا فرد پیام گیرنده علاقه پیدا کند با کالا یا خدمات شما آشنا و یا آن را خرید کند.

ما می خواهیم در این مقاله می خواهیم بگوییم، تمامی رسانه ها مخاطب خود را دارند که ممکن است به بازار شما نیاز داشته باشند.

تماس با ما

 

بهترین انواع تبلیغ ( محلی، کاغذی و آنلاین)

 

پس به تبلیغات فکر کنید، شما نباید فکر کنید تمامی مخاطبان دوست دارند تبلیغات فیزیکی و سنتی و قدیمی باشد. شما نباید این فکر را هم کنید که تبلیغات باید فقط مجازی و یا به روز باشد.

شما باید هر دو روش را هم زمان استفاده کنید و این گونه است که می توانید نتیجه خوب را کسب کنید.

ما در ادامه این مقاله ۱۰ تبلیغات اینترنتی و فیزیکی را به شما عزیزان آموزش می دهیم پس با ما همراه باشید…

۱- تبلیغ نمایشی (روزنامه و مجله)

تبلیغات نمایشی تبلیغی است که در روزنامه ها و یا در مجله ها اتفاق می افتد، تبلیغ دیجیتال یک نسخه ی به روز شده از روز نامه است.

تبلیغ دیجیتال به این دلیل نسخه بروز تبلیغ روزنامه است که:

شما در وبسایت های پر بازدید متن خود تبلیغ و یا تصاویر مربوط به آن تبلیغ، قرار می دهید. (این دو کار مشابه هم هستند).

شما اگر بخواهید متن یا تبلیغ خود را به گوگل بیاورید باید در گوگل ثبت نام کنید، شما میتوانید به گوگل هزینه ای بدهید که گوگل تا وقتی مخاطب کلمه مربوط را جستجو کرد ، موتور های جستجو گر گوگل شما را در نتایج اول نشان دهد.

به این کار Pay Per Click ( پرداخت به ازای هر کلیک ) گفته می شود.

۲-تبلیغ در شبکه های اجتماعی (فیس بوک و اینستاگرام)

تلگرام فیس بوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی خارجی دیگر برای تبلیغات ابزار رایگانی هستند که با هزینه در این پلتفرم ها بازدید کنندگان زیادی برای شما ارائه می دهند.

تبلیغ در رسانه های اجتماعی یک نوع کمک خوب برای شما است، چرا که کمک میکند تا مخاطبان به مشتری شما تبدیل شوند

به این تبلیغات ارگانیک گفته می شود که با آنالیز های قوی شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، می تواند تبلیغ شما را به مخاطبانی که به کسب و کار شما مربوط هستند نشان دهد.

در ادامه با تبلیغ ( محلی، کاغذی و آنلاین)

۳-تبلیغ در مجلات و روزنامه ها

به این نوع تبلیغات از  زمان های گذشته  تبلیغات سنتی وقدیمی گفته می شود.البته این را بدانید تبلیغات در مجله و روزنامه یک تبلیغ عالی در تمام کشور ها است،همچنان تعداد زیادی افراد در صبح اقدام به خرید روزنامه و یا مجله می کنند.پس نباید این نوع از تبلیغ را دست کم بگیرید.

این خیلی خوب است که شما  هم در تبلیغات اجتماعی (سنتی)  و هم تبلیغات دیجیتالی حضور داشته باشید.

۴-تبلیغات در فضاهای باز (خیابان…)

این نوع تبلیغات باعث می شود که مردم در کوچه خیابان ها،نام و فعالیت و تبلیغ… را ببینند و آن در ذهن شان بماند.

مثال:تبلیغ هایی که بر بدنه اتوبوس ها چسبیده است و تبلیغاتی که به پشت شیشه تاکسی است باعث می شود به وسیله مخاطبان مرور شود.

شما هر چقدر تبلیغات خوبی در صفحه های اجتماعی و دیجیتالی و سنتی داشته باشید باید این تبلیغات را داشته باشید تا به هدف های خوبی برسید.

۵-تبلیغ در پادکست ها و رادیوها (صوتی)

این نوع از تبلیغات یکی از از جذاب ترین و ماندگار ترین روش های تبلیغات است.هر چیزی که به گوش مخاطب ها برسد، احتمال زیاد دارد که ماندگار باشد. شما اگر بخواهید می توانید تبلیغ خود را به شکل پادکست های آموزشی و یا در برنامه های رادیویی(صوتی) پخش کنید.

۶-پیام ارسال کردن مستقیم به مخاطبان

شما اگر به خوبی مخاطبان خود را  بشناسید و راهی برای ارتباط داشته باشید،می تواند تاثیر زیادی در زیاد شدن فروشتان داشته باشید.

در آخر با بازدید از سمت مشتریان خود صد درصد نتیجه خوبی خواهید داشت، شما می توانید از مشکلات تبلیغ خود آگاه شوید و آن را اصلاح کنید.

۷-تبلیغ ویدیویی (فیلم)

تبلیغات ویدیویی، این روز ها در فضاهای مجازی بسیار بازخورد دارد.خوب است یک فیلم از تبلیغات و کسب کار خود تهیه کنید و در رسانه ها و وبسایت خود قراردهید.

شما می توانید با یک هزینه کم فیلم خود را در یوتیوب قرار دهید. این فیلم ها بهتر است توسط آشاس های تبلیغاتی به صورت حرفه ای ساخته شود. یا می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید،برای خود محدودیت نسازید.

در ادامه با تبلیغ ( محلی، کاغذی و آنلاین)

۸-تبلیغات به صورت نامحسوس(تلویزیونی)

اگر دقت کنید در تبلیغات تلوزیونی نوشابه ای که مقابل بازیگران آن است یا چیپسی که کودکان در آن فیلم مشغول خوردنشان هستند، توجهت شما را جلب کند. این نوع از تبلیغات، همان تبلیغات نامحسوس یا “قرار دادن محصول” است.

نیازی نیست در اوایل کار رو به این کار بی آورید. شما می توانید کوچک شروع کنید. شما میتوانید با ولاگر های اینستا صحبت کنید،یا اینکه در یوتیوب اقدام به ساختن فیلیم و ویدیوهای کوتاه کنید.

۹- تبلیغات رویدادی(تبلیغ روی لباس های تیم های فوتبال و …)

اینکه یه مجموعه با توجه زیاد، مثل یک تیم ورزشی، لباس هایی با تبلیغ شما در تن داشته باشد، یا شما به عنوان یک اسپانسردر یک رویداد خیریه شرکت داشته باشید. مردم اسم تبلیغ شما را می شنوند،ممکن است تبلیغ شما را دنبال کنند و دوست داشته باشند در باره آن بیشتر بدانند.بعضی شرکت های بزرگ این کار را خیلی دنبال می کنند.

۱۰-ایمیل مارکتینگ(بازار یابی در ایمیل)

پر کاربرد ترین و مهم ترین نوع تبلیغ در سال ۲۰۲۰ ایمیل مارکتینگ بوده است. اینکه شما تبلیغ خود را با ایمیل به مشتری ارسال کنید. بازدید خوبی خواهد داشت.البته بهترین روش ایمیل مارکتینک این است که شما در سایت یا شبکه های اجتماعی بخواهید در قالب سیستم عضویت و یا سیستم خبری تا شما بتوانید تبلیغ خود را، به بازار های هدفمند و یا مخاطبان ارسال کنید.یکی از خوبی های این کار این است که مخاطب شما به به تمامی امکانات و خدمات شما آگاه می شود و در بعضی مواقعه امکان خرید مخاطب از شما است.

User Rating: Be the first one !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132