خانه >>> پخش تراکت تهران >>> پخش تراکت در پونک اشرفی اصفهانی آیت الله کاشانی اکباتان،آپادانا جنت آباد

پخش تراکت در پونک اشرفی اصفهانی آیت الله کاشانی اکباتان،آپادانا جنت آباد

پخش تراکت در پونک ،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،اشرفی اصفهان،ایت الله کاشانی پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد، پخش تراکت و کارت ویزیت به صورت حرفه ای  با گروه مجرب و با سابقه پونک،اشرفی اصفهانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،آیت االله کاشانی،سردارجنگل، توسط نیروی آقا و خانوم

پخش تراکت برای معرفی شما به مشتریانتان دارای مزایای بسیاری است از جمله این که ارزان است  و چون تراکت به صورت مست قیم به دست مشتریان داده میشود آنها با خدمات و مهارت های شما آشنا میشوند، و تراکت در محل های پخش میشود که شما مد نظر دارید و تراکتها در میان مشتریان شما به سرعت پخش میشود و این امر باعث شهرت شما و جذب مشتریان زیاد میشود.

بهتر است که محله هی که قرار است تراکت ها در آنجا پخش شود و معرف صنعت و خدمات و حفه شما به مشتریانتان باشد را برسی کنیم و ببینیم بهتر است که تراکت ها در این مناطق به چه شکلی پخش شود که تبلیغات تراکتی موفقی داشته باشیم.

تماس با ما

پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

پونَک: محله‌ای است که در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران و بخشی از آن در منطقه ۲ شهرداری تهران پایتخت واقع شده‌است.

پونک مثل سایر محله های بالاشهر تهران از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. چه به لحاظ فضای سبز که پارک فراز، پارک بزرگ منطقه پونک است که در حاشیه بزرگرها ستاری ایجاد شده است. پارک های یاس، ترافیک و جهاد سایر پارک های پونک هستند و چه از لحاظ بازارها. رستوران ها و کافی شاپ های زیادی نیز در این منطقه برای تامین نیازهای اهالی به وجود آمده اند.

بوستان نهج البلاغه، بزرگترین پارک این منطقه است که بر روی رودخانه قدیمی احداث شده است. وسعت پارک نهج البلاغه ۳۵ هکتار است. این پارک در مجاورت پارک پردیسان یکی از بزرگترین فضاهای سبز داخل تهران را تشکیل داده اند. پخش تراکت در پونک،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،اشرفی اصفهان،ایت الله کاشانی

دانستن این که مراکز مسکونی تجاری و تفریحی پونک در کجا هستند به ما کمک می کند که بدانیم چگونه تبلیغات تراکتی در پونک را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم زیرا تبلیغات در مناطق تجاری بسیار متفاوت تر از تبلیغات در مناطق مسکونی است.

زیرا در مناطق مسکونی بهتر است که تراکت ها به دیوار ها چسبیده شود که جلوی چشم باشد و هر کسی که به تراکت نیاز داشت آن را بردارد تراکت ها با چسب کاغذی به دیوارها چسبیده می شود و همین امر باعث می شود که برداشتن تراکت به راحتی انجام شود و چون تراکت بر روی دیوار چسبیده تمیز می ماند.

روش دیگر پخش تراکت در منطقه مسکونی انداختن تراکت به داخل منازل است ولی بهترین روشی که شرکت تهران تراکت به شما پیشنهاد می کند ترکیب هر دو روش در منطقه مسکونی است.

جنت‌آباد: نام محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد.پخش تراکت در پونک،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،اشرفی اصفهان،ایت الله کاشانی

بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌گردد. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. از جمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد.

  • ساختمان شماره ۲ منطقه ۵ شهرداری تهران
  • اداره اتباع خارجی غرب
  • باشگاه پرسپولیس
  • مرکز همایش‌های آدینه
  • مرکز خرید سمرقند
  • مرکز خرید طوبی
  • مرکز خرید ایرانپارس
  • مرکز خرید سرای مهستان ۲۰ متری گلستان
  • خیابان دانش منطقه ۵ پلیس راهور
  • فروشگاه شهروند جنت آباد
  • دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات: خیابان جنت آباد – پائین‌تر از تقاطع لاله
  • دانشگاه غیرانتفاعی صدرا
  • مجتمع آموزشی باقرالعلوم
  • دانشگاه علمی و کاربردی
  • دانشگاه مهندسی جوش ایران
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب واقع در کوچه حسن آذری

دانستن این که مناطق رفاهی تجاری فرهنگب جنت آباد کجا هستند در پخش تراکت به ما بیشترین کمک را می کند. پخش تراکتی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود زیرا اگر تراکت ها به درستی انجام نشود تبلیغات تراکتی با شکست روبه رو میشود.

بزرگراه اشرفی اصفهانی (جاده چهار دیواری سابق) :بزرگراهی شمالی – جنوبی است در غرب شهر تهران که از میدان دوم صادقیه شروع شده و در شمال میدان پونک در تقاطع بلوار سیمون بولیوار (چهاردیواری سابق) به پایان می‌رسد. این بزرگراه به یاد عطاالله اشرفی‌اصفهانی نام‌گذاری شده‌است.

با وجود این که این گذرگاه بزرگراه نامیده شده‌است ولی دارای دو تقاطع بوده و از یک میدان نیز رد می‌شود. یکی از تقاطع‌ها با بلوار مرزداران است و بزرگراه در نیمه راه خود از میدان پونک که در حال حاضر چهارراهی بزرگ است عبور می‌کند.پخش تراکت در پونک،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،اشرفی اصفهان،ایت الله کاشانی

در طول مسیر این بزرگراه از جنوب به شمال از تقاطع خیابان سازمان آب، تقاطع بلوار مرزداران، زیرگذر بزرگراه حکیم، چهارراه باغ فیض، مجموعه تفریحی سرزمین عجایب، زیرگذر بزرگراه همت، میدان پونک،

درمانگاه پیامبر و از روی پل بزرگراه نیایش می‌گذرد و در نهایت موازی با دره فرحزاد (و خیابان رزمندگان) امتداد یافته و با گذشتن از تقاطع خیابان تختی (خیابان کوهستان)، به بلوار سیمون بولیوار در شمال شهر می‌رسد، که محلهٔ پونک جز محله‌های اعیان‌نشین این بزرگراه است.

پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

دانستن راه های دست رسی به شما خیلی در امر پخش تراکت مهم و اصولی است باید تراکت ها در جاهای پخش شود که مشتریانتان به شما راهتر دست رسی داشته باشند زیرا اگر تراکت ها در جاهای پخش شود که مشتریانتان به شما دست رسی راحت نداشته باشند این نوع پخش تراکت در واقع یک نوع دور ریز تراکت به حساب می آید.پخش تراکت در پونک،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،اشرفی اصفهان،ایت الله کاشانی

زیرا تهران شهر شلوغی است و ترافیک و پاک کردن ماشین این که در نزدیکی شما پارکینک هست یا نه خیلی مهم است همه در تبلیغات اصولی تراکت مهم هستند.

بزرگراه آیت‌الله کاشانی :نام بزرگراهی در شمال غرب تهران است که از غرب به شهر زیبا و از شرق به فلکه دوم صادقیه منتهی می‌شود. این بزرگراه با بزرگراه‌های ستاری، حکیم و شهید باکری متقاطع است.بافت منطقه نوساز و شیک است.

خوش آب و هوا بودن این منطقه، دسترسی مناسب به سایر مناطق تهران و امکانات رفاهی و تفریحی خوب از مهم ترین علت های بالا بودن قیمت آپارتمان ها در این محله است.

همان گونه که گفته شد دست رسی در تبلیغات تراکتی بسیار مهم است زیرا ترافیک تهران بسیار بر روی این امر تاثیر دارد زیرا اگر تبلیغات در شرق تهران انجام دهد در حالی که شما در غرب تهران باشید حتی اگر مردم به صنعت و یا خدمات شما هم نیاز داشته باشند کمتر اتفاق می افتاد که از شرق به غرب بیایند مگر این که خیلی برند معروفی باشید که مردم این مسافت طولانی را طی کنند.

شهرک اکباتان: یک شهرک است که در غرب تهران و ناحیه شش منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته‌است.این شهرک ۵٫۹۴ کیلومتر مربع وسعت و ۴۴٬۹۸۱ نفر جمعیت دارد. این شهرک از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود و عمر مفید آن حدود ۳۰۰ سال برآورد شده‌است.

شهرک اکباتان در مسیر خط چهار متروی تهران قرار دارد و دارای یک ایستگاه مترو است که تا سال ۱۳۹۴ دو ایستگاه آن راه اندازی شده‌است و همچنین به مجتمع مگامال با امکاناتی همچون پردیس سینمایی، هایپر مارکت، نمایندگی برندها، آی تی لند، شهربازی (درحال ساخت) و… می‌باشد دسترسی دارد.

تهران شهرک‌های متعددی در نقاط مختلف خود دارد. این شهرک‌ها برای مدیریت هرچه بهتر جمعیت رو به افزایش پایتخت، رساندن امکانات رفاهی به آن‌ها و جلوگیری از پیش آمدن شلوغی‌ها و هرج‌ومرج‌های مختلف در تهران شکل گرفته‌اند.

شهرک‌های موجود در حومه پایتخت با تامین نیازهای ساکنان از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و خدماتی شرایط مطلوبی برای سکونت افراد فراهم کرده‌اند.

شهرک‌های تهران که بیشتر از زمان پیش از انقلاب طراحی و ساخته شده‌اند در کیفیت‌ و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. بعضی از آن‌ها بسیار مجهز و بعضی دیگر بسیار ساده هستند. در این میان بعضی از شهرک‌ها هم شرایط میانه‌ای دارند و امکانات معقولی در اختیار ساکنان خود قرار داده‌اند.

یکی از شهرک‌های سطح متوسط تهران، شهرک آپادانا است. این شهرک که قدمت قابل توجهی دارد در ناحیه‌ی شش از شهرداری منطقه‌ی ۵ تهران واقع شده است و جمعیت قابل توجهی در آن سکونت دارند.

این شهرک به دلیل این که جمعیت زیادی دارد یک مکان مناسب برای تبلیغات تراکتی است زیرا در این منطقه دست رسی خوبه به مناطق دیگر است و مراکز تفریحی مانند نمایشگاه ها باعث جذب مردم به این منطقه می باشد .

پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

بهترین روش تبلیغاتی در این منطقه از تهران این است که تراکت ها را به صورت ترکیبی پخش کرد زیرا در این منطقه هم مناطق مسکونی و هم تجاری تفریحی زیادی وجود دارد.

که می شود تراکت ها را هم چسباند به دیوارها و هم می شود تراکت پخش کن تراکت ها را به دست عابرین پیاده بدهد و هم تراکت ها را به داخل منازا پست کرد.

و هم می شود تراکت ها را بر زیر برف پاکن ماشین ها گذاشت. و مردم با دیدن تراکت ها و مطالعه آنها تبدیل مشتریان شما شوند.

پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

فاز یک اکباتان

فاز یک شهرک اکباتان متشکل از ۱۰ بلوک است که توسط استادیوم شهید دستگردی (پاس) و استادیوم راه‌آهن به دو قسمت ۶ و ۴ بلوکی تقسیم گشته، به اصطلاح به ۴ بلوک شمال استادیوم‌ها بلوک بالا و به ۶ بلوک جنوب استادیوم‌ها بلوک پایین گفته می‌شود. بلوکهای فاز یک شهرک اکباتان عبارت‌اند از:

بلوک‌های پایین:

  • بلوک A۱ یا ۱ شهرک اکباتان
  • بلوک C یا ۲ شهرک اکباتان
  • بلوک B۱ یا ۳ شهرک اکباتان
  • بلوک A۲ یا ۴ شهرک اکباتان
  • بلوک A۳ یا ۵ شهرک اکباتان
  • بلوک B۲ یا ۶ شهرک اکباتان

بلوک‌های بالا:

  • بلوک B۳ یا ۷ شهرک اکباتان
  • بلوک A۴ یا ۸ شهرک اکباتان
  • بلوک A۵ یا ۹ شهرک اکباتان
  • بلوک B۴ یا ۱۰ شهرک اکباتان
  • بازارچه‌های فاز یک که شامل هفت بازارچه جنوب ورزشگاه و چهار بازارچه در شمال ورزشگاه می‌شود.

یکی از تفاوت‌های بلوک‌های A با B در این است که بلوک‌های A دارای آپارتمان‌های ۲ خوابه در ۲ تا از ۱۲ طبقه‌های خود هستند اما بلوک‌های B آپارتمان‌های ۲ خوابه ندارند. همچنین بلوک‌های A دارای ۱۴ ورودی و بلوک‌های B دارای ۱۸ ورودی و ۶۱۳ واحد مسکونی هستند. بلوک C از آنجا که از لحاظ معماری شاخه‌ها شبیه هیچ‌کدام از بلوک‌های A و B نیست نام آن را C گذاشتند که دارای ۱۵ ورودی ست و آپارتمان‌های ۲ خوابه را دارا نمی‌باشد. بلوک های پایین دارای مدارس ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان دخترانه و در بلوک های بالای فاز ۱ مدرسه ابتدایی معلم شهید و دبیرستان شهید عموییان واقع شده‌است.پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

فازدوم

این فاز شامل ۱۹ بلوک است که به صورت زوج وفرد و به بهترین شیوه و استاندارد ممکن در جهت شمالی و جنوبی گسترده‌است. این فاز علاوه بر تمامی مزایای دو فاز دیگر چون: مقاومت ۹ ریشتری در مقابل زلزله، تأسیسات و رایزرهای عالی، شوتینگ‌های استاندارد، پارکینگ‌های بسیار وسیع، دوسری پله فرار عریض، سرانه فضای سبز بی‌مانند و نورگیری فوق‌العاده و … به صورت دوبلکس و در تیپ‌هایی کاملآ متفاوت و متنوع ساخته شده‌است.

اولین و بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی، رفاهی، تجاری، فرهنگی، ورزشی و گردشگری ایران که سالن پاتیناژ نیز جزو آن است با مشارکت یک شرکت مالزیایی روبروی فاز ۲ ساخت شده‌است. بلوک ۳ (که توسط تعاونی مسکن دانشکده فنی دانشگاه تهران ساخته شده) و بلوک ۵ (که توسط تعاونی مسکن وابسته به دولت ساخته شده)، به جز ظاهر آن وجه تشابهی با دیگر بلوک‌ها ندارند و بلوک ۵ تنهابلوکی است که دارای استخر سونا و جکوزی می‌باشد. فاز ۲ همچنین دارای ۳ بازارچه و ۵ مدرسه در داخل خود می‌باشد. پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

فاز سوم

فاز ۳ شهرک اکباتان دارای ۴ بلوک به نام‌های: E1 E2 D1 D2 است. این فاز دارای یک مجتمع تجاری با ۴۰ واحد تجاری است. این فاز در سال ۱۳۷۰ به بهره‌برداری رسید و از فازهای یک و دو جدیدتر است. همچنین دو مدرسه به نام‌های حضرت معصومه و شهید اشرفی اصفهانی در این فاز قرار دارند.

شهرک آپادانا :شهرک آپادانا از نظر اسمی به خیابان آپادانا (خرمشهر) شباهت دارد که باعث می‌شود اغلب افراد این دو را با هم اشتباه بگیرند. این شهرک در غرب استان تهران و ناحیه شش منطقه‌ی ۵ شهرداری قرار گرفته است. از نظر موقعیت جغرافیایی این شهرک در بزرگراه کرج-تهران، پس از بزرگراه محمدعلی جناح و پیش از شهرک اکباتان قرار دارد.

شهرک آپادانا از شمال به اتوبان تهران-کرج، از جنوب به کوی بیمه، از شرق به مجتمع مسکونی شهید فکوری و از غرب با شهرک اکباتان همسایه است. مجاورت با بزرگراه‎‌ها باعث شده است افراد برای دسترسی به این شهرک محدودیتی نداشته باشند. همچنین ساکنان شهرک آپادانا برای تردد در سطح شهر می‌توانند از طریق این اتوبان‌ها زمان کمتری صرف کنند. بنابراین می‌توان گفت گرچه آپادانا در حاشیه تهران قرار دارد؛ اما این موضوع مشکلی برای ساکنان ایجاد نکرده است.

مجتمع مسکونی آپادانا سه مرکز خرید مریم، زنبق و پامچال را در دل خود دارد. همچنین یک بازارچه محلی در ضلع شمال شرقی شهرک با نام مرکز خرید آپادانا از سال ۱۳۹۲ دایر شده است.این مراکز تجاری مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلفی دارند که نیازهای روزانه ساکنان را تامین می‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به کافی شاپ سرباز، سوپرمارکت، رستوران غذای فوری، چلوکبابی، خدمات رایانه‌ای، کافی نت،

فروشگاه لوازم آرایشی، فروشگاه پوشاک، فروشگاه کریستال فروشی، نانوایی، میوه فروشی و تره‌بار، ساعت فروشی، پیرایشگاه، فروشگاه لوازم‌تحریر، تاکسی سرویس، آتلیه عکاسی، خشک‌شویی، خیاطی، لوازم الکتریکی، آژانس املاک، تعمیرگاه خودرو و… اشاره کرد. این مراکز خرید از مهم‌ترین ساختمان‌های موجود در این شهرک هستند.پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

چراکه به لطف این فروشگاه‌ها ساکنان شهرک برای تامین نیازهای روزانه خود نیازی به سفرهای درون شهری نخواهند داشت.

پخش تراکت در جنت‌آباد تهران :

نام محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌گردد. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. از جمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد.

  • ساختمان شماره ۲ منطقه ۵ شهرداری تهران
  • اداره اتباع خارجی غرب
  • باشگاه پرسپولیس
  • مرکز همایش‌های آدینه
  • مرکز خرید سمرقند
  • مرکز خرید طوبی
  • مرکز خرید ایرانپارس
  • مرکز خرید سرای مهستان ۲۰ متری گلستان
  • خیابان دانش منطقه ۵ پلیس راهور
  • فروشگاه شهروند جنت آباد
  • دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات: خیابان جنت آباد – پائین‌تر از تقاطع لاله
  • دانشگاه غیرانتفاعی صدرا
  • مجتمع آموزشی باقرالعلوم
  • دانشگاه علمی و کاربردی
  • دانشگاه مهندسی جوش ایران
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب واقع در کوچه حسن آذری

پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

همان گونه که گفته شد در منطقه جنت آباد اماکن تجاری تفریحی و فرهنگی بسیاری وجود دارد بهتر است که در مناطق تجاری تراکت ها به این روشها پخش شود .

تراکت پخش کن در یک مکان عمومی پر رفت و آمد می ایستاد و تراکت ها را به دست مشتریان می دهد. پخش تراکت در پونک،اشرفی اصفهانی ،آیت الله کاشانی،اکباتان،آپادانا،جنت آباد،

بهتر است که تراکت پخش کن در کنار درب ورود یا خروج مترو یا یک پاساژ به ایستاد این امر بتعث میشود که تراکت ها به سرعت در اختیار مشتریان شما قرار گیرد.

این نو پخش به این معنی نیست که تراکت پخش کن تراکت ها را به دست همه بدهد تراکت پخش کن ها به خاطر تجربه و مهارتی که دارند تشخیص می دهند که مشتریان تراکت چه کسانی هستند و تراکت ها را به دست آنها می دهد .

برای مثال تراکت یک تاجر به درد کودکان نمی خورد بنابر این تراکت پخش کن تراکت ها را به دست کودکان نمی دهد و یا تراکت یک آموزشگاه کنکوری به درد تاجر نمی خورد و دادن تراکت به دست کسانی که به آنها نیاز ندارند یک جور دور ریز تراکت به حساب می آید.

گذاشتن تراکت در زیر برف پاکن ماشین های پارک شده در کنار خیابان هم بسیار مفید است و یک روش تبلیغاتی تراکتی است.

درست است که کارفرما مشخص می کند که تراکت ها به چه شکلی پخش شوند ولی از آنجا که شرکت تهران تراکت تجربه بالا در امر تبلیغات تراکتی دارد به شما مشاوره می دهد که تراکت های خود را به چه شکلی و چگونه پخش کنید که بالاترین بازخورد را داشته باشید.

بهترین روش تبلیغاتی که شرکت به شما پیشنهاد می دهد این است که تراکت ها را به روش ترکیبی پخش کنید. زیرا روشهای ترکیبی همیشه بیشترین بازخورد را دارند و موفقیت بیشتری در امر تبلیغات را نسیب کارفرما می کند.

شرکت تهران تراکت دارای تراکت پخش کن های حرفه ای و ماهر می باشد که آموزش دیده نحوه تبلیغات تراکتی هستند شما تراکت های خود را به شرکت تهران تراکت بسپارید ما شما را برند می کنیم.

پخش تراکت در پونک

شرکت تهران تراکت دارای تراکت پخش کن های خانم و آقا می باشد. پخش به صورت تضمینی انجام می شود و هیچ گونه دور ریزی در تراکت ها صورت نمی گیرد.

پخش تراکت با ارزانترین قیمت در کل منطقه غرب تهران با کمترین هزینه بهترین نتیجه تبلیغاتی را به دست بیاورید.

برای هماهنگی بیشتر و رزرو نیرو تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید :

تماس با ما

User Rating: 5 ( 1 votes)

یک دیدگاه

  1. بهترترین مرکز پخش تراکت هستید. من ۱۰۰۰ تا تراکت بهتون دادم کلی مشتری اومد برام انشالله همیشه با خودتون کار میکنم شرکت های قبلی اصل خوب نبودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132