You are currently viewing استخدام و انواع پخش تراکت

استخدام و انواع پخش تراکت

استخدام و انواع پخش تراکت

تراکت تبلیغاتی چیست؟

استخدام و انواع پخش تراکت تراکت تبلیغاتی به برگه چاپی و قابل لمسی گفته می‌شود که صاحبان کسب‌ و کار برای معرفی محصولات یا خدمات خود، یا اعلام رویداد یا نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‌اند از آن استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگی باشید، شما می‌توانید با استفاده از چاپ تراکت پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً به دست مخاطبان اصلی برسانید.

مهمترین مزیت های استفاده از آن

در دنیای رقابتی امروز، صاحبان کسب‌وکار برای معرفی محصولات یا خدمات، افزایش فروش و برندینگ از انواع روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌گردد. بدین ترتیب می‌توان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی (تلگرام/ اینستاگرام)، تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل، رپورتاژ آگهی و … را به عنوان انواع روش‌های تبلیغات آنلاین و همچنین تبلیغات در روزنامه‌ها یا مجلات عمومی و تخصصی، تبلیغات محیطی (بیلبوردهای داخل و خارج از شهر)، تبلیغات در تلویزیون و … را به عنوان انواع روش‌های تبلیغات آفلاین ذکر کرد.

روش‌های ذکر شده دارای مزایا و معایبی نیز هستند، به عنوان مثال استفاده ازتبلیغات آنلاین به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب شبکه‌های اجتماعی و سایت خود کنند و همچنین استفاده از تبلیغات آفلاین باعث می‌شود محصولات یا خدمات در سطح گسترده‌تری معرفی شوند، اما معایبی نیز وجود دارد که بهتر است حتما در نظر گرفته شود، یکی از این معایب هزینه زیاد این نوع تبلیغات برای صاحبان کسب‌وکارهاست

انواع مزایای مهم استفاده از تراکت:

هدف قرار دادن مخاطبان اصلی

استفاده از تراکت یکی از بهترین روش‌های تبلیغات چاپی برای رساندن پیام شما به مخاطبان است. مخاطبان علاقه دارند تا محتوایی که نیازشان را برطرف می‌کند را مطالعه کنند. شما می‌توانید با استفاده از یک جمله کوتاه تبلیغاتی، پیام خود را به مخاطبان اصلی خود برسانید.

اطلاع رسانی سریع و آسان

شما می‌توانید با نوشتن یک پیام کوتاه تبلیغاتی بر روی تراکت محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. همچنین با قراردادن شماره تماس، آدرس شرکت، آدرس سایت و حتی آدرس شبکه‌های اجتماعی از مخاطبان خود بخواهید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شما در ارتباط باشند.

قابل مشاهده بودن

ملموس و قابل مشاهده بودن، یکی از مزایای مورد استفاده تراکت است. زیرا شما مطمئن می‌شوید که پیامتان مستقیماَ به دست مخاطبان می‌رسد. استفاده از خلاقیت، نوع و جنس کاغذ از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر تراکت از جنس مناسب، کاغذ مناسب و خلاقیت خوبی برخوردار باشد، تاثیر فوق العاده‌ای در ذهن مخاطبان خواهد گذاشت

مقرون به صرفه بودن

همان‌طور که اشاره شد، روش‌های پرهزینه تبلیغاتی دیگری وجود دارند که مخاطب اصلی را مورد هدف قرار نمی‌دهند. چاپ تراکت هزینه‌های تبلیغاتی را به شدت کاهش می‌دهد و جزء تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی است که با پرداخت هزینه‌های کمتر، پیام شما را به مخاطبان اصلی می‌رساند.

بازاریابی سریع

زمانی که در نمایشگاه یا رویدادی شرکت کرده باشید با ارائه تراکت به مخاطبان در همان لحظه می‌توانید، پیغام تبلیغاتی خود را مستقیماً به دست آنها برسانید. از طرفی می‌توان با قراردادن QR Code یا کد تخفیف بر روی “تراکت” مخاطبان را ترغیب کرد تا از تخفیف محصولات یا خدمات استفاده کنند.

تبلیغات برای کسب‌وکارهای محلی

کسب‌وکارهای کوچک محلی مانند: آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و … که بر پایه ارائه مستقیم کالا یا خدمات استوارهستند و مخاطبان اصلی آنها ساکنین محل می‌باشند، ازطریق “تراکت‌های تبلیغاتی” می‌توانند محصولات یا خدمات خود را در سطح آن محل معرفی کنند.

۶ نکته مهم در توزیع تراکت

۱-انتخاب مخاطب هدف کسب و کار:

شغل شما چیه ؟ مخاطب خاص دارین ؟ منظورم اینه مثلا اگر فروشگاه لوازم ارایشی داشته باشین ، فقط خانم ها مشتری شما هستن و شما مخاطب خاص دارین و مخاطب شما خانم ها هستند ، اگر فروشگاه لباس مردانه دارین ، شما مخاطب خاص دارین و مخاطب شما فقط آقایون هستن ، خوب حالا بفرمایید شما مخاطب خاص دارین برای کسب و کار خودتون ؟

اگر در کسب و کار خودتون مخاطب خاص دارین ،قبل از مراجعه به شرکت پخش تهران تراکت و سفارش تراکت باید مخاطب خودتون رو مشخص کنین ، تا تراکتها رو فقط به دست مخاطب خاص خودتون برسونین و با هزینه کمتر نتیجه بیشتر از پخش تراکت در سراسر تهران و توزیع آن دریافت کنین

۲-توزیع هدفمند تراکت:

بعد از آنکه مخاطب هدف کسب و کار شما مشخص شد ، باید تراکتها رو در مکانی توزیع کنین که بیشترین مخاطب مد نظر شما در اونجا حضور داره ، مثلا اگر کار بیمه رو انجام میدین و میخواین بیمه خودرو بفروشین ، تراکت ها رو به جای انداختن توی خونه ها ، پشت برف پاک کن اتومبیل ها بزارین ، این طوری تراکت شما دقیقا به دست کسی میرسه که ماشین داره و میتونه مشتری شما باشه ، در حالی که اگر توی خونه ها بندازین ممکنه تعدادی از تراکت ها در خونه ای انداخته بشه که خودرویی در اون خونه وجود نداشته باشه ، تا مالک خودرو از تراکت شما استفاده کنه

۳-انتخاب منطقه کوچکتر و تکرار توزیع بیشتر تراکت

به جای اینکه یک منطقه بزرگ و یا افراد زیادی رو هدف بگیرین و به هر کدام فقط یک بار تراکت بدین ، منطقه کوچکتر و یا افراد کمتری رو انتخاب کنین و ۱۰ مرتبه به آنها تراکت بدین در فاصله های مشخص و منظم .

امروزه این قدر تبلیغات زیاد شده و از در دیوار برای هر شهروندی تبلیغات میباره که دیگه انسانها به تبلیغات بی تفاوت شدن و به این راحتی کسی به تبلیغات توجه نمیکنه ، برای همین بهترین کار اینه که بعد از چاپ تراکت در مشهد برای توزیع انها منطقه کوچکتر و یا افراد کمتر رو انتخاب کنین و این طوری با تکرار توزیع تراکت ها امکان اثرگذاری تراکت رو بیشتر کنین ، میتونین هر سه روز یکبار و یا هفته ای یکبار تراکت خودتون رو بارها تکرار کنین تا شناخت و اعتماد ایجاد بشه و به نتیجه مطلوب نزدیکتر بشین

۴-توزیع کننده تراکت:

حتما برای شما هم بارها پیش اومده که مشاهده میکنین ۵ تا تراکت رو یکجا انداختن توی خونه شما که کلا یک واحد بیشتر نیست، توزیع کننده تراکت ، سن ، شخصیت ، نحوه برخورد و دل سوزانه کار کردنش هم برای جذب مشتری بیشتر برای شما موثره ، البته وقتی ما بریم و دنبال کمترین هزینه برای توزیع تراکت خودمون باشیم ، مشخصه که کارگر بنده خدا هم که اون مبلغ براش نمیصرفه ، باید ۵ تا ۵ تا توی خونه ها بندازه تراکت ها رو ،البته من این روش رو اصلا قبول ندارم و کار این مدل کارگرهارو نادرست میدونم ، اما اگر ما میخواین از توزیع تراکت نتیجه بهتری بگیریم ، یکی از موارد مهم چاپ تراکت مشهد و توزیع آن ، توزیع کننده و پخش کننده تراکت است ، من پیشنهاد میکنم یک نفر از مجموعه خودتون و یا از آشنایان خودتون برای این کار قرار بدین و مبلغ قابل توجهی هم بهش بدین تا این کارو به بهترین نحوه براتون انجام بده

۵-عدم ناامیدی و تکرار توزیع تراکت:

بعضی از کسب و کارها توقع دارن با یک بار چاپ تراکت در مشهد و توزیع آن ، صدها مشتری به آنها مراجعه کنن ، به نظر شما این توقع به جایی است ؟

خود شما وقتی یک تراکت بهتون میدن ، بلافاصله تماس میگیرین و یا مراجعه میکنین ؟ قطعا نه ، البته ممکنه اینجا بفرمایین ،خوب من در اون لحظه ممکنه به اون کار نیازی نداشته باشم و اگر نیاز داشته باشم مراجعه میکنم

خوب آفرین ، وقتی شما هم تراکت توزیع میکنین همین طوره ، و ممکنه بعضی از مشتریان شما در اون لحظه به کسب و کار شما نیاز نداشته باشن ، برای همین در این قسمت عرض کردم عدم نا امیدی و تکرار توزیع تراکت .

۶-بررسی نتایج و ایجاد تغییرات:

در هر مرحله از توزیع تراکت خوبه که نتایج اون مرحله رو بررسی کنین و در صورت نیاز موارد مورد نظر رو تغییر بدین تا بتونین بهترین نتیجه لازم رو از پخش تراکت شناسایی کنین و بعد از اون ، فقط به همون روش پخش تراکت در مشهد رو انجام بدین ، مواردی که میشه در مراحل مختلف در اونها تغییر ایجاد کرد و نتایج رو بررسی کرد به شکل زیره

سایز کاغذ در چاپ تراکت
حجم مطالب تراکت
تیتر تراکت ومهترین مطلب تراکت
پاداش ،تخفیف ، و یا انگیزه ای که در چاپ تراکت برای مشتری ایجاد کردین تا با شما تماس بگیره
نوع برش تراکت
ریزی و یا درشتی مطالب تراکت
تصاویر مرتبط با کسب و کار شما در چاپ تراکت
رنگ بندی کلی در چاپ تراکت
طراحی تراکت و چیدمان مطالب و تصاویر
زمان توزیع تراکت
نحوه توزیع تراکت ،مثلا از زیر درب انداختن یا چسباندن به درب منازل با چسب کاغذی که چسبدگی کمی داره و مزاحمت ایجاد نمیکنه
و ….

استخدام تراکت پخش کن جذب نیرو برای کار پاره وقت ونیمه وقت توسط مجموعه تهران تراکت

شرایط خود را برای ما ارسال کنید ویا باشماره ی مسئول استخدام تماس حاصل بفرمائید

تماس با ما

گروه های مورد نظر :

سیکل، دیپلم،دانشجو های دوره های کارشناسی کارشناسی ارشد دکترا

خانم و آقا

دیدگاهتان را بنویسید