خانه >>> پخش تراکت تهران >>> پخش تراکت در سراسر تهران

پخش تراکت در سراسر تهران

پخش تراکت در سراسر تهران توسط تراکت پخش کن های حرفه ای .تراکت یک روش تبلیغاتی است که بر روی کاغذ چاپ می شود .بر روی تراکت اطلاعات ساده چاپ می شود ولی نبایستی این سادگی تراکت را با غیر حرفه ای بودن طراحی تراکت اشتباه گرفت. طراحان حرفه ای تراکت را به گونه ای طراحی می کنند که ساده و گویا باشد .

پخش تراکت

در تراکت باید اطلاعاتی چاپ شود که بیننده بداند که چه خدماتی را در یافت خواهد کرد . و اگر نیاز مند به آن خدماتی باشید که بر روی تراکت چاپ شده است باید شماره تماسی باشد که بتوانید با آنها تماس بگیرید.

اگر اطلاعات زیادی بر روی تراکت چاپ شده  باشد تراکت شلوغ و غیر جذاب می شود . همه تلاش ها برای این است که تراکت جذاب باشد و مشتری با دیدن تراکت جذب آن شود . برای جذاب شدن تراکت طراحان گرافیست تلاش زیادی می کنند. که تراکت جذاب و ساده و گویا باشد.

بعد از طراحی نوبت به چاپ است که باید چاپ به وسیله دستگاه های پیشرفته باشد.هر چقدر طراحی خوب باشد ولی چاپ خوب نباشد دیگر تراکت جذاب نیست و کارای خود که جذب مشتری است را ندارد.

بعد از چاپ مرحله پخش است که مهمترین بخش تبلیغات است. اگر پخش تراکت به درستی انجام نشود دیگر طراحی و چاپ ارزشی ندارد.

پخش تراکت در سراسر تهران به روشهای گوناگونی صورت می گیرد. که خود صاحب تراکت مشخص می کند که تراکت ها به چه روشی و در کدام محله ها و خیابانها پخش شود. یکی از رایج ترین روشهای پخش تراکت پخش در معابر است .

که صاحب تراکت به تراکت پخش کن می گوید در کدام معابر به ایستاد و تراکت ها را به دست عابرین پیاده بدهد. شاید نیازی نباشد که تراکت ها به دست هر عابر پیاده ای داده شود مثلا  تراکت مخصوص کنکور نیازی نیست که به دست یک تاجر یا یک سالمند داده شود این گونه تراکت ها در کنار مدارس پخش می شود که دانش آموزانی که به این گونه آموزشها نیاز دارند تراکت ها به دست آنها برسد و آنها بتوانند از این آموزشها نهایت استفاده را ببرند.

و همین گونه  نیازی نیست که تراکت یک باشگاه بدن سازی دست سالمندان یا کودکان داده شود و یا تراکت مخصوص سالن آرایشی مخصوص بانوان به کودکان داده شود.

توجه به پخش و این که به چه اشخاصی داده شود بسیار مهم است اگر توجه نشود در واقع تراکت های شما دور ریخته شده است زیرا به دست مشتریان شما نرسیده است.

روش دیگر پخش تراکت پست کردن در منازل است. به این گونه که یک محله یا یک منطقه توسط صاحب تراکت مشخص می شود و تراکت پخش کن در آم محله و منطقه تراکت هارا به داخا منازل می اندازد. خیلی مهم است که تراکت ها در محلی پخش شود که مشتریان شما در آنجا هستند.

مثلا اگر یک رستوران دارید مشتریان شما در محدوده ای هستن که نزدیک به شما هستند و اگر تراکت ها در محله و منطقه ای پخش شود که به شما دور هست ممکن است که مردم به رستوران شما نیاییند به خاطر دوری مسافت. چون در شهر بزرگ تهران دوری مسافت یعنی ماندن در ترافیک و پیدا نکردن پارک برای ماشین.

بنابر این مهم است که تراکت های شما در چه منطقه ای پخش شود که به دست مشتریان شما برسد و دور ریز نشود.

روش دیگر چسباندن تراکت است این روش هم خیلی خوب است زیرا تراکت جلوی چشم مشتری است و هم این که اگر به آن نیاز داشت آن را خیلی راحت می تواند از دیوار بردارد زیرا با چسب کاغذی چسبیده است و هم این که تمیز است و زیرا تراکتی که به داخل منازل انداخته می شوند ممکن است که به هر علتی کثیف شوند و کسی که به آن تراکت نیاز هم داشته باشد آن را بر ندارد.

بهترین روش پخش تراکت پخش ترکیبی تراکت است به این گونه که نیمی از تراکت ها به داخل منازل انداخته شود و نیم دیگر چسبانده شود و اگر تراکت ها در تیتراژ بالا چاپ شده باشد نیم دیگر هم به عابرین پیاده داده شود و تعدادی هم زیر برف پاک کن ماشین های پارک شده گذاشته شود . در این روش ترکیبی تقریبا کل منطقه پوشش داده میشود و هر کسی که نیاز به حرفه شما داشته باشد با دیدن تراکت مشتری شما می شود.

پخش تراکت در بازار تهران

پخش تراکت در تهران و تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران

شرکت پخش تراکت تهران تراکتی دارای تراکت پخش کن حرفه ای و مجرب و با وجدان کاری بالا می باشد. که شما بدون هیچ نگرانی تراکت های خود را به این شرکت بسپارید و نگران آن نباشید که تراکت های شما حتما به دست مشتریانتان خواهد رسید.پخش تراکت در سراسر تهران.

برای دریافت اطلاعات و هماهنگی لازم با شرکت تبلیغاتی تهران تراکتی تماس بگیرید:

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس

تماس با ما 09211214132